trollhättan-här kommer jag!

Jag är åter igen tbx efter en paus blogg,
Har bara låtit all tid på lovet gått åt spillo.
Att inte sova på nätterna är ett dumt val har jag insett.
Istället vara hur sliten som helst varenda dag och inte orka något alls?
Nej idag blev de bättring, även fast jag inte sov.
Har åkt skridskor nere på isen två gånger idag.

Jag längtar otroligt mycket tills imrogon.
Då blir de en tripp till enormt saknade Trollhättan.
På något konstigt sätt trivs jag så oerhört i den staden.

Klocken 10,20 tar jag och Rasmus bussen.
Ska inte träffa något förslutet alls, det blir för jobbigt.
Istället blir det att träffa massa nya underbara människor.
Albert är visserligen ingen ny för mej, men han är saknad som tusan.<3
Så morgon dagen kommer spenderas med Klara, Eric, Rasmus och Albert!


jag längtar!<3

Puss/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0