julklappstips

Ny klippt!
Kom på att jag inte klippt mej på mer än ett halvår.
Nu blev det mer än en cm klippt:)

Idag blir de lite tips om mina favoriter samt julklappsförslag riktad mot tjejprodukter :)


dagens låt: lady gaga- christmas three


börja dagen med att hoppa in i en varm dusch och
andvänd ett shampo ur TONI&GUY's serie allt därifrån gör succé.

börja dagen med denna underbara tandkräm med smak av citrus.  visserligen kanske inte en julklapp.  Men den är som godis för mej, borsta tänderna numera är det bästa som finns.
Borsta dina tänder med denna underbara tandkräm
med smak av citrus.
Jag älskar den! :)


Sedan tvätta av ansiktet med garnier
och även denna hudkräm som finns med,
En toppen julklapp är hela kittet med garniers ansiktsvård.
Där ingår ansiktstvätt rengöringsvatten och hudkräm till detta mycket omtyckt av HannaKindberg!
Kostar ca 100:- för en sådan låda.



För dej med vågigt hår och är lika trött som jag på risigt hår,
och lockar som inte binder ihop sig då är toni&guy's beach curly spray superduper bra
min droooog!
ca 120:-


efter att du andvänt sprayet jag tipsade om åvan
vrf inte ta och platta topparna lite så du inte får dom där risiga topparna och även inte
få julgransformad frisyr:)
en plattång som tål väta är mycket bra.


Sedan ett sprut med världens godagste parfym
armani dimond!<3


så om någon nu får för sig att köpa julklapp/födelsedags present vet ni ju vad ni kan satsa på!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0