Ge mej värme;R

Hej hopp,

Finns tyvärr inte så mycket att säga om denna trista söndag :/
Sov viserligen över med Ebba lördag-söndag, men hon gick hem innan jag hade vaknat så.
Låg i sängen och degade länge idag igen, inte bra Hanna!!
Kl 1 kom mormor&morfar, jag och mamma åkte med dom in till stan en liten sväng, riktigt tråkigt att shoppa i mataffärer haha :) men men fick mej en hår inpackning med mycket god doft av jordgub, mumms. När man ska köpa något som tx.e. hår inpackning och liknande saker så måste man ju såklart lukta innan man köper den, och det gjorde jag men när jag hade skruvat upp locket och skulle sticka ner näsan någon cm från krämen så var de klart att istället för att vara någon cm ifrån krämen så råkade jag köra ner hela näsan det var mycket mys ;)

Jaja, det har inte hänt så mycket mer än det idag :/
Var ute för någon timma sen och sprang en runda i spåret :)
Men nu ska jag fortsätta kolla på "sanningens ögonblick" :)

pussar och kramar Hanna Kindberg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0