Vårfest (:

Hejhopp sockertoopp :)


Tänkte börja med att säga grattis till Ebba som är bäst i kula av alla 7´or i lidköping...typ något i den stilen, har inte hunnit prata med henne än ;)

Dagen började bra bra bra, engelska vi kollade på "Step up" , älskar den filmen<3 
Sen var det SO där kollade vi också på film.
På matten bjöd våran lärare oss på godis bara för vi inte skulle prata XD
Efter de var de ett mycket ikke efterlängtat spanska prov, men jag tror ändå det gick ganska bra (hoppas jag)

Efter skolan åkte jag Silver och Anton till vinninga (vårfest) på vägen plockade vi super fina blommor och typ pyntade våra cyklar med, sen skulle silver ta en sommar bild på mej då upptäckte jag att jag hade tappat mina
solglasögon, men de sket vi i... Måste bara säga att jag älskar vägen till Vinninga, kanske låter knepigt, men den är såååå fin på kvällarna. SÅÅÅ MKE SOMMAR  (Y)
           image12image13



Träffade massa älskade girls på vinningaskolan som jag hade kul med i några timmar, mkt mkt kuliigt :P

sen klockan 9 cyklade vi hem jag och anton. några meter ifrån mitt hus hittade vi mina solglasögon, inte en skråma :D

Pussar på denna dagen :P


/image10
Hanna Kindberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0