ditt val

Nu börjar allt bli väldigt jobbigt.
Jag vet inte men, så som jag själv uppfattat det, så verkar det som jag är en jobbig människa för många.
Det gör fruktansvärt ont inombords.
Han har redan tröttnat på mej.
Dom orkar inte med mej.
Ni tycker jag är dålig.
Men jag är mej själv, och de visar ju sig att det är inte bra.
Jag vet att ingen läser min blogg, det är både positivt och negativt.
Detta är ett sätt att få ur sig saker till världen, även fast ingen läser mitt gnällande.
Jag kanske tycker synd om mej själv, men ibland måste man.
När man väl gör det är det alltid lika skönt att veta att man har någon som lyssnar, men har jag det?
Finns det verkligen någon som lyssnar på vad Hanna Kindberg vill säga.
Det kanske finns några som erbjuder sig att göra det, men i själva verket är helt ointresserade.
Undra om det verkligen finns någon som orkar lyssna påriktigt.
Det är inte svårt att va intresserad, men finns der verkligen någon för mej?




Kommentarer
Postat av: pojken

vems val?

2008-11-19 @ 17:55:02
Postat av: svar till pojken

allas,

2008-11-19 @ 22:11:00
Postat av: svar till pojken

allas,

2008-11-19 @ 22:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0