hannaidiotkindberg

Denna dag alltså.

usch på denna dag, hoppas på bättre.

egentligen, egentligen, alltså, vart ska man börja.
som alltid, det börjar ju självklart bra.
men jag gjorde inte det mitt hjärta sa,
jag gjorde det mina alla 1000 tankar sa,
hur ska man veta vad det rätta är.
varför ska man tänka anorlunda efteråt.
alltid ska det bli så, man beslutar sig för något.
sen blir det försent.
men jag pallade inte,
jag pallade inte ha den känslan.
känslan av att i ditt hjärta betyde jag mycket
men i din omgivning var jag bara luft.
det kanske inte var så det var, men så jag kände.


förövrigt kommer snart elin linda och ebba.
och ikväll blir de parken .

ska vi kanske sluta dagen med att säga att jag är en lögnare, en idot, en jävel med dåligt självförtroende och slutligen en svikare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0