mariestad i mitt hjärta!

Hej där ute :]

Helgen har varit fantastiskt rolig, jag har varit i mariestad och bott hos kusinen hela helgen.
Det har varit suuuuuper roligt!



har tyvärr inte mer bilder på dom andra som var med:(


Jag har träffast massa nytt folk, och kommit andra närmare ;r
Kan säga så här utan att få de minsta dåligt samvete alls, ;  jag skulle kunnat stannat ett bra tag till och hade inte saknat lidköping alls.
Just nu är allt här endat problem.

Så att få komma hemmifrån, till en stad där det inte finns många som känner till mej, inte vet vad jag är för människa, det är lättande.
Att bara få börja om på nytt, nya vänskaper,  bara va sig själv och sen får de bära eller brista, antingen gillar dom mej för den jag är eller så gör dom det inte :)

Nu är man ju iallafall hemma igen, och det finns otroligt många jag redan saknar från mariestad<3
Men som tur är kommer Elin och Linda hit om två veckor och stanna fredag-lördag då blir de parkeenpooower vill jag lova;r

Idag kom mamma och pappa hem från egypten dom var ta mej fan svaaarta.
Jag är såååå avundsjuk.
Hanna ska iaf åka och sola imorgon, för nu känner hon sig lika blek som snön.




jag vet inte om det är mej det är fel på.
jag vet inte om det är jag som har gjort något fel
jag vet inte om det bara är så simpelt att vi har kommit från varandra
jag vet inte om det kommer bli som förr.
men en sak vet jag och det är att jag saknar er så otroligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0