storm??

Måndag!

Steg upp både segt och sent idag, ajaj :)
Iallafall så hade jag sovmorgon de var behövligt. 
Sen bar det av till skolan och där hade jag endast en spanska lektion. 
Efter det skulle jag och Emms få skjutts av patrik och Stångberg till de la garde
men Stångbergs gigantiska moppe ville inte starta för än efter ca 20 min
SKEET MOPPE kallar jag de XD

På de la gardie var det föreläsning, kan lova att det avr den bästa jag har varit på!
Hur en människa kan gått igenom så otroligt mkt skit i sitt liv, och sedan stå som en helt vanlig snäll kille på en scen.
Det var intessant, hur lätt man kan hamna fel.
Ett enda litet val och man kan hamna fel.
Hamna så fel, så man är villig att dö för sin staus.
Och sedan lixm stå där och vara rolig snäll och trevlig!
Hans liv är som en läskig historia, man kan inte förstå hur mycket han har gått igenom.
Min nya idol asså!
PAOLO ROBERTO




Kommentarer
Postat av: Fiiiiiilip

:) fast skulle inte föreläsningen handla om internet mobbing å sånt ? XD

2008-11-10 @ 22:35:03
Postat av: Hannakindberg

Svar till filip;

joo jag satt precis och funderade på det också.

men det har man ju hört om förr på föreläsningar,

jag tyckte detta var bättre, denna föreläsningen kunde ingen annan berätta endast han. så jag tyckte ändå det vet bra.

2008-11-10 @ 22:41:26
Postat av: Fiiiiiilip

jaoo ;P bättre än att va i skolan :D

2008-11-10 @ 22:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0