ett annat liv

Ciaao:]

Nu har jag inte bloggat på några dagar,
Jag har tänkt göra det, men har faktist inte haft något att skriva om.
Så det får väl helt enkelt bli lite otroligt tråkig samanfattning om senaste dagen/dagarna.

LÖRDAG

Vaknade ganska tidigt, med mysig frukost, håll i er nu läsare
Det var första gången på 8år jag åt frukost ihop med min pappa.
Det låter sorgligt, men jag har inte vuxit upp som alla andra med en svensson pappa som börjar på ett vanligt jobb typ kl 8 på morgonen och kommer hem vid 4 på dagen,
Jag har haft min pappa ute i en turnebuss ute i landet ist medans ni andra har suttit vid frukostbordet med era pappor och glassat er.
Då nu kan jag därför säga att jag är glad för att min pappa är hemma :):)
Folk har även frågat mej om det hade kännts bättre om jag hade haft en pappa som var hemma mer,
hur ska jag kunna svara på den frågan?
Jag vet inte hur det är att ha en "hemma pappa".

förövrigt har jag vart med sara tre dagar i rad nu, tänker verkligen inte klaga,
bästa tjejen som finns<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0