Du gör mitt liv till solsken

Hej där ute (:

Tänk vad tiden går fort. det var ju inte längesen vi stod på grangärdet och jag tappade min tia i en jätte djup vatten pöl
och vi hade såna bekymmer med att lyckas få upp tian, det var ju bara 1 år sen och 2 månader.
Efter vi hade fått upp tian var ni två ett par , ni som skulle hålla ihop för alltid, vad var det som hände egentligen? varför slutade era hjärtan slå?
Jag har aldelles förmånga frågor att ställa er<3
Men Simon och Elin och jag kommer alltid älska er två med hela mitt hjärta!


Jag har kommit på felet, jag har valt fel.
Nästan som jag valde telefonen förre vännerna idag?
Hur kunde jag?
Jag försöker och det räcker inte till.
Men sedan att veta att jag är älskad 5 mil härifrån värmer<3

Nu ska jag ta en snabbdusch och sedan försöka sova så jag orkar skolan imorgon.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0