Hellyeah lets rock ;D

Tjennnaa;D
Hanna är på superhumör.
Nya jeans, sommar väder, shortsena är inne från sommarlådan.
Ohja detta tycker vi mycket om.

Var nyss på Venesia med Felix & Silver innan vi skulle hem, det blev mummsig mat(:
Sen en otroligt rolig cykeltur hem.
Jag körde ner i diket 2 gånger.
Men den faktan jag fick av dom som handlade om klasskompisar var sjukt kul hahha.

Det känns lite halvsegt att inte kunna vara med basse i helgen.
Och typ alla har konfa grej, och resten jaa vad ska man säga,
Kan väl endast umgås med Åhman just nu.
Eller va fan så ska jag inte säga,
Den enda jag känner för att vara med just nu isf är Åhman.
Filsbäck kan ta och stoppa upp något .
Men va fan Ebba kommer ju hem snart, elller ikv:)

Nu åker jag till stugan.
Blir lite mys med småkusinerna(:


puss/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0