kärleken, som ett ljus, den slocknar aldrig<3

HEEEEEEEEEEEEEEJ.

Jag har tappat lusten om bloggandet helt, förlåt förlåt.
Jag känner att liver leker på, och vill inte behöva skriva om det som jag gjorde förr.
Detta ska fungera, jag vet att du nog inte förstår vad jag menar men men.
Jag lägger in lite då och då.
Jag medelar när de kommer ett inlägg.
Jag kommer inte lägga ner, för tillslut kommer jag igång igen men just nu, njee:D

Helgen har spendetats med Basse.
Som vanligt antar jag,
Jag vet att det finns några som kanske tycker att jag dissar dom för pojkvänen.
Men om man ser de på andra sidan, när jag inte var tsm med honom hur ofta ringde dom då?
Bara undrar.
Borde inte jag också få vara kär och känna den känslan att vara det tillbaka också?

Fredagen var vi med åhman och patrik de blev en mysig kväll(:
Sedan på lördag åkte vi till stan, och jag köpte två tunikor en klänning och ett par skor.
HUUUUUUUUUUR NÖJD SOM HELST.
Bilder kommer(:
Hittade även otroligt snygga chinos till Basse.
Och jag har även skänkt honom en snygg Replay t-shirt.

Men men nu är det söndag och Basse har åkt hem.
Jag har precis varit på kalas hos farmor.
De blev mumsig smörgåstårta.
Men man ska inte vara förvånad över maten,
Äcklig mat förekommer ju aldrig i hennes hus(:

Nu ska jag upp till duschen och fixa håret lockigt till imorogn .
VÄÄÄÄÄÄÄÄLDIGT ovänligt att jag sitter och funderara på vad jag ska ha på mej imroogn?:D haha
Tro de eller ej jag har nya super fina kläder men neeej de blir inget av dom :D
Har redan bestämmt att de blir dom nya skorna ljusa leans och basses tjock tröja looooooove (L)

Jaja nu ska jag sova lite, tråkigt nog så har jag teknik prov direkt på morgonen imroogn så jag behöver verkligen sova



puss/h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0