konfaläger here i come

hejsan hoppsan ,

Nu är skolan igång igen efter lovet.
Fy bubblan säger jag bara.
Varför klaga egentligen, jag åker till Flämslätt med konfan senare ikväll, LÄÄÄÄÄÄGER.
Vi får se hur de blir, vist Ebba är inte med men tror de ska lösa sig(:
Ne nu får jag ta och bita ihop de är ju snart sommarlov.
Igår blev de inget springade för jag klantade till mej lite som gjorde att det hindrade mej (:
Ajjabajja hanna (:

Förövrigt varför inte nämna att Kalis fyller hela 15 år idag.
Minns första gången jag såg dej när du gnällde stup i ett över att jag var längre än dej,
men herremingud nu är du ett helt huvud över mitt (:

Och kan ju samtidigt säga att min bror fyller 19.
Grattis till han.
Så ikväll kommer det lite släkt tror jag, men jag åker till Flämslätt så jag antar jag slipper kalasandet(:

Jag börjar få lite smått sommarångest, jag känner att jag måååååste bli brun till bikini sesongen hehe (:
Men men de kommer och jag kämpar, mina armar börjar bli lite små bruna faktist(:

Ne hörrni nu måste jag packa klart till lägret.


puss/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0