Hannas måndag

Ajajaj mina fötter säger jag bara.

Skolan rullade på ganska snabbt idag.
Började med teknik prov, tror de gick hyfsat, inte jätte bra men de funkar:P
Fick även reda på resultatet att musikprovet, VG ..Ganska nöjd, jodå jag är allt nöjd(:

Sedan blev det stan med Emma Åhman och Patrik.
Jag hade lovat att hjälpa Åhman med att köpa chinos, och yes vi hittade ett par riktigt snygga till han (:
Efter det så skulle jag hjälpa Emma att hitta present till hennes pojkvän, och de hittade vi en snygginggrej till han med:D
Och sen, lyssna riktigt noga nu HAHA CHIIIINOS till MEEEEJ woho (:

Kom även in nyss efter en runda i spåret nu du, nu ska vi igång:D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0