24 augusti

Hejdär.
Min dag!
Skolan...segt, ganska mycket skratt men ändå tråkigt.
Jaja bilden blev allt för mycket skrattande och dåliga skämt
Bilden:
Jag: Lars(bild läraren), om du sänker mitt MVG i nian så tänker jag besöka dig när du sover...
Hela klassen blir tyst och sedan börjar as garva.
Dom tog det alltså på ett helt annat sätt än mig.
Jag blev röd som en tomat i ansiktet, för det var sista personen i världen jag skulle villja ...ah....

Efter skolan åkte jag och Louise till stan och kollade runt lite.
Vi satte oss och tog en glass, då kom Kalis(:
Vi följde då med honom och hjälpte han för han skulle ha en present till hans lillasyrra.
Iallafall mina inköp idag(:

Gina Tricot 199:-


Kicks 35.-    mycket billigt och bra(:

Nu ger jag mig ut och springer bye(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0