Kladdkaakejackt:D

God kväll.
Nu sitter jag hos louise.
Dagen tillbringades ihop med Louise Emma och Ebba.
Vi fick för oss att ta en picknik vid småbåtshamnen.
Och jag var sjukt bestämt på att vi skulle fika med kladdkaka....vilket typ inte en enda ica i hela stan hade.
Iallafall vi började med att åka till Hjertbergs där hade dom EN enda liten kladdkaka kvar vilket inte räckte till oss fyra.
Så vi åkte till ica klockan och där hade också bara en enda liten kladdkaka kvar så vi köpte den och tänkte åka tillbaks till Hjertbergs och köpa den andra så vi hade två.
När vi kommer in till hjertbergs igen så gick jag och louise oc skulle hämta kladdkakan...
Då säger Louise: hehe Hanna tänk om den inte finns kvar nu,...
Så vi började mer eller mindre småspringa bort mot stället där den skulle ligga.
När vi väl kom fram så stod vi och bara stirrade
Hanna: Louise, den låg väl här förut?
Louise: Ja det gjorde den.
Hanna: FAAAAAAAAN!!
Louise: Ser jag nogon kommandes med våran kladdkaka i deras korg då jävlar.


Ja ni:D
Vi har iallafall haft jackt idag.. men men vi löste det jag och Lousie fixa lite annat (:
Bilder kommer senare ifrån våran picknik.
Imorogn åker jag och Louise till Torsöööööö;D;D;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0