Behöver komma igång med vanlig vardag.

Hej hallå!
Nu är jag iallafall hemma igen (:
Skriver lite om dagarna hos Basse snabbt bara till en början

Onsdag.
Åkte till basse ganska tidigt, vi gjorde inte så mycket.
Efter ett tag kom Fabian och Marcus, vi drog till bjursjön.
Vi badade och tände typ en brasa.
Sen började en gubbe skika på oss att vi skräpade ner.
Vi drog för vi orkade inte med han.
Men när vi väl skulle få igång mopparna så startade inte Basses.
Det var svinkallt och jag mådde skit.
Det slutade med att Marcus och Fabian drog hem.
Jag och Basse fick gå hem och rulla moppen och för alla nedförsbackar så åkte vi (:
Tog 2 timmar men de var mysigt hehe(:

Torsdag.
Denna torsdag hände det inte mycket.
Vi gick ner till hemmakväll och köpte godis.
Vädret sög ju så det blev en innedag med film.
Godiset gick på 90 kr, fattar inte hur.
Men man ska inte köpa godis på hemmakväll igentligen om man ska köpa lite mer än vanligt.

Fredag.
Vi bestämmde oss fös att vi skulle dra till Torp.
Köpte nytt brottarlinne och ett armband till mamma för de var förstort till mig.
Efter Torp åkte vi hem och lagade god mat(:

Lördag.
Vi gick ner till stan och jag köpte mig en ny almanacka tills skolan börjar.
Sen gick vi till Åhlens och jag investerade mig BRA nytt smink(:
Sen var vi med Marcus och Fabian.

Söndag.
Åkte hem ifrån Basse vid halv 6.
Vi gjorde inte ett skit på dagen.
Sen på kvällen när jag kom hem var jag med några här i Filsbäck.
Hände ganska mycket och jag är irriterad över hur folk förändras.

Idag.
Vaknade i brors säng, han är ändå i Turkiet.
Mamma väckte mej innan hon åkte till jobbet.
Då det kom en stor hund upphoppandes i sängen.
Jag och Tilda somnade om och vaknade vid tio.
Och nu har jag fastnat här, snart går jag och Evelina ut på långpromenad med Tilda.
Har fastnat på denna låten.
Saknar dej vännen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0