har ni längtat?...de har jag!

ÄÄÄÄNTLIGEEEENNN!
My computer is heree:D:D
Betyder alltså att jag kan börja blogga igen :D
Sååååå glad:)

Imorgon åker jag till ullared med Emma Franzen med våra mammor:)
Jag och Emma fick en resa+pengar till ullared i julklapp:D
Olik mot många andra men jag ällllskarrr att åka dit, allt är billigt, allt är inte bra men de finns mkt bra.
Behöver visserligen typ inga kläder så därför ska jag ägna mkt tid på smink och väsk avdelningen vilket man inte brukar hinna med.

Tänkte dra upp en snabbis så ni får se vad jag fått under jul och delvis lite födelsedag:)
De är inte allt med de mesta och sry för cam bilder...







Fick bland annat en ljuslyckta och lila påslakarn och har faktiskt lyckats skrapa ihop 4000 på de människor som tyckt de varit svårt att köpa julklappar till mig så nu blir de shopping för hela slanten:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0