du delar mig, du sårar mig djupt,

Som endel vet så har jag fortfarande inte fått min dator.
Ska ju inte ljuga, vi har ju fler datorer i huset, en atav stenålderns modeller och en som är fast klistrad i min fars händer.
Hoppas ni förstår mina enorma problem:D

Helgen? ah nu har jag ingen aning om vad som kommer hända.
Det finns en liten tomte nisse som rör till mina planer om man säger så, en rak höger på de.

Antar att de är fler än jag som sitter med världens ömaste arm?
Jag skänker en stor kram till er för de gör ju så jäääävla ont.
Funderar starkt på att gå ut till garaget och såga av den förbannade armen, smärtan av en avsågad arm kommer inte övervinna smärtan från svininfluensa sprutan haha:D

Nu ska jag snart lägga mig jag är så trött på precis ALLT!
Jag saknar Klara Bjurström, gud vad skönt de är att prata ut med henne om allt, hon förstår.
Och jag kan verkligen lita på henne till 100%
Påstår verkligen inte att jag inte har vänner här som jag inte kan lita på för de har jag.
Men de kan ibland underlätta att prata med någon som inte lever i min vardag, bland mina vänner, i min stad.

Imorgon ska jag och mamma träffa syon och prata lite gymnasie-val men varför??
Haha, vet ju redan vad jag ska gå och jag ska verkligen gå där med:D
Sen får vi se om min sötnos orkar pallra sig hit mot kvällen också:)

Ha de bra<3

Kommentarer
Postat av: klara bjurström

åh snutt, du ska veta att jag saknar dig grymt mycket! kan alltid lita på dig, och du är så underbaaaaar! måste verkligen ses snart :/



du kan alltid prata med mig. hope you know that <3

2009-12-04 @ 22:27:45
URL: http://kloyshproperty.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0