snart igång igen :D

HEEEEEJ! (L)

Min dator har inte kommit än:o
Vi lämnade trottsallt in den innan vi åkte till egypten konstigt nog.
Men dom hade tydligen hittat massa delar på den som behövde bytas ut, men vi lämnade inte in den för att delar skulle bytas, hel konstigt.

Idag har jag iaf tillbringat min dag i gbg med klassen, lite halvmysigt.
Köpte bara julklappar och inte ngt alls till mig själv, ligger på gränsen till väääääldigt fattig nu(:

Jaja på tal om annnat nu då(:
Jag duschar varenda dag, uselt....
Mitt hår blir så slitet så nu tänkte jag testa ett torr shampo från proffs.
Använder man de ska man duscha varanan till var tredje dag, perfa får kallufsen:D
Iallafall testade det nu i mitt feta hår ch de gjorde susen..(:
Bara 45:- på H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0