musiken som hjälper dej genom allt

Hej läsare.
Nu är jag tillbaka.
Som ni ser så är det lite ändrig på designen nu.
Jag fick den idag, andledningen till att jag inte har bloggat har varit bilden som var innan.
Jag klarade inte av att göra nya inlägg om jag inte hade en "riktig bild" som stämmde på mej.
För min blogg handlar ju om mej, mina vänner och mitt liv.
Den stämmde inte in längre.

Men men jag är lycklig iallafall, vist kommer det tillfällen man tänker tillbaka.
Men det är lika bra att glömma, även om de är svårt.

Nu har jag legat hemma sen i fredags med feber.
Det varierar mellan 37-38-39-39,7 de är de jag haft som högst tror jag.
Igår var jag på akuten för att kolla vad de var och jag har ett virus alla symptomer för körtelfeber med det var förtidigt att kolla om de var de. 
Men istället så jag ska in på fredag och göra det:)

för er som är deppiga tippsar bara om : All american rejects-fallin' apart
hur bra som helst den har fått mej glad vid dom tillfällen som behövts just nu
det är verkligen en dansa-barfota-sommar-gräsmata-vattenspridare-låt:D


/h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0