räddaren i nöden-eric carlsson<3

Asså cheeka bara in min nya design är den inte snygg elr;o

Min älskde Eric fixar och trixar lite, han är ju för bra.


Dagen tillbringades i Uddevalla.

Jag åkte kl 8 i morse ett tåg till Vara och fick sedan vänta där i en timma.

När jag gick in på resecentrum var de typ ett fyllo där som ville köpa min mobil;S

Sen när tåget kom så tog dom inte emot mitt rabattkort så de slutade med att jag fick betala 125:-

Alldelles för mycket onödig fakta men men.


Jag och älsk gjorde inte mycket iallafall men hela dagen var bäst!


Jag är väldigt oinspererad och helt överlycklig över min nya design.

Många många tack till bäste Eric.

Ny design behövdes värkligen min gamla var ju alldelles för tråkig och hemsk.
















Goodnight;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0