Franska revolutionen

Hej hej långsamma vecka.

När en lärare börjar med att ge prov efter ett lov,
då kan jag lova att den ligger på minus hos mej.
Så Roffey du är inte populär.
Det känns som jag har pluggat franska revolutionen hela veckan nu.
Men jag har inte lärt mej något alls, så de säger ju det mesta
jag har alltså legat i min säng med boken brevid och förmodligen sovit.


Jag blir på dåligt humör när du inte är vid mej.
Du gör mej glad varenda dag du tillbringar med mej.
Att leva utan dej vore som att leva utan luft.
Att vara utan dej är tufft.
Jag behöver dig vid min sida.
Utan dig och jag kommer lida.
jag kommer alltid finnas för dej
Din egna tjej kommer jag alltid vara,

så länge du vill att jag inte ska fara.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0