glad,en rubrik på mitt liv

Hola amigos!

Har funderat på om min blogg ser lite halv dassig ut,
man kanske borde lägga ner lite mer tid på den och fixa en rikgit nice desig.
Bara det att jag inte fattat vinken på det än,
någon som kanske är intresserad att hjälpa mej med den delen?

Ett jullov med så mycket nytt folk.
Jag är så glad för allt nytt folk jag lärt känna.
Klarabjurström-en otroligt underbar tjej, hon betyder otroligt mycket.
Ericcarlsson-han jag pratar om allt med, även min pojkvän nu<3
Även en massa mer folk, men det är klart Klara och Eric jag kommit närmast.
Den relaktionen jag har med dom båda nu hoppas jag varar länge!

Har haft otroligt roliga dagar i trollhättan nu.
Ett jullov med många upplevelser!<3



When your here,i have nothing to worry about.
When your here with me, i have everything i want.
Look into my eyes and you will se how mutch you mean to me.
You are my everything.
E was born to tell you that i love you.
You are my angel in the dark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0