Blogg läsaren

HallåHallå.
Jag är hemma, känns lite skönt fakstisk att vara hemma nu, ENSAM!.
Jag har väl inte mycket att skriva om, det enda som rullar unt i mitt huvud nu är, hur mycket jag saknar Sebastian.
Och nej var lugna jag ska inte skriva 156513 rader om det nu för det är ingen som läser det iallafall(:
Morgondagen, hmm ...inget händer-.-
Som sagt jag läser ju alla mina 100 favorit bloggar varenda dag, men de är ju inte lika många som uppdaterar den varenda dag.
Har du blogg och vill ha högrestatistik och mer läsare tippsa mig, jag tycker det är roligare att läsa bloggar än att skriva själv(:


puss

Kommentarer
Postat av: lina

läs min blogg :)

2009-08-16 @ 13:52:11
URL: http://linahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0