På landet ;)

Hejsan hoppsan.
Nu sitter jag hemma hos Ebba i spöregnet med Ebba och Line (:
Ebba slöar sig i duschen efter att hon har ridit.
Jag och Line försöker hitta på vad vi ska göra ikv när Louise kommer.
Men hjärndöda som vi är så kommer vi inte på ett piss (:
Igår åkte först jag och Ebba till Söne och stekte i solen, nice.
Sen efter en låång moppetur hem med en öm rumpa så var vi med Lousie och Line.
Vi drog till stan vid 10 och träffade Maykel vid Promen, det var kul.
Vi stannade där ett bra tag sen bar det av hem.
Och sen slocknade vi i sängen :P

Jag håller på att halvt dö.. Jag saknar Sebbastian.(ebba fixar)
Han kommer hem på Tisdag då drar jag till Uddevalla.
Då blir de Fjordfestivalen, ngn mer som ska dit?

Nee nu får jag nog ta och ge mej.
Skriver kanske ngt ikv om ni har tur;)
pusstja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0