Nytt rum(Y)

Helt sjukt jag har inte träffat Ebba sen skolavslutningsdagen:S
Men nu blir de att ta igen det.
Om vilken sekund som helst kommer hon brummandes på moppen och ska hämta mig.
Vi drar oss ner till Söne och badar (yy
Sen sver jag nog hos henne ikv.
Har verkligen saknat sönder henne. :P
Men vi båda har haft annat för oss tyvärr.

Natten blev av på altanen  igen (:
Det var kallt som tusan.
Jag låg med en massa mössor och typ 100 tröjor :P
Vi hade hängt upp en massa filtar runt oss så de såg ut som vi var i ett litet rum, men typ alla blåste ner och då kan jag ju ova att man höll på att skita ner sig av skräck :D

Nu flyttar snart min bror till Örebro.
Det betyder att jag ska få nytt rum (:
Lite tips på hur de ska se ut (:
FÄÄÄÄRRRGGERR:D

Snygga bäddsett
Snygga bäddsett


Snygg belysning


Filtar och kuddar


Snygga sittplatser

thats it (:

puss/h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0