Barndomskärlek

Jag är tillbaka (:
Nu har jag varit i Uddevalla i en vecka.
Det var toppen, vi har shoppat, badat, vänner och massa mera (:
 
Min dag har tillbringats i mitt rum och absolut ren gallrat.
Min enormt fulla garderob är nu enormt mycket tommare.
Någon som vill ha lite kläder?
Varför köper man kläder man sedan inte andvänder?
Jag har nu slängt 4 tröjor, varav det sitter kvar pris lappar på alla.

Men samtidigt tror jag att jag är köpnarkoman eller vad det nu heter, eller mamma har övertalat mej.
För nu ikväll har jag beställt en ny tunika, bh, klänning.
Jag tycker inte att en garderob ska ha tomma platset, den ska vara totalt smock full (a).

Medans jag har städat har jag hittat enormt gulliga saker (:


Skrivet längst bak i 2'ans matte bok (:


en ur söt kudde gjordes i 3'an (:

Jag tror att vi kan konstatera att Anton var min barndoms kärlek ;D

puss/h

Kommentarer
Postat av: annie

haha , nej vad gulligt :D

2009-07-28 @ 21:34:10
URL: http://anniesvenssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0