Grynet&David intar studenten

Jag har ristat in ditt namn, det går inte att sudda ut något från hjärtat som är fast.
Jag har letat ut och in sen långt tillbaka.
Jag hittade aldrig min stora kärlek på dagis när jag var "ihop" med 5 killar samtidigt.
Jag vet att jag har sagt förr: detta känns så rätt, han är såå bra, detta kommer hålla...en vecka senare är det över.
Jag har äntligen hittat han jag vill dela allt med, han jag litar på fullt ut, han jag verkligen känner mej älskad utav.
Saningen är tråkig, för jag vet att ingen tar oss på allvar, ni tror det är som med dom andra.
Men detta är skillnad.
Nu är det jag som är hans nummer ett, och inte en i mängden.
Han förstår mej, och jag han.
Jag älskar dej Sebastian Hammarberg<3



Har idag fått klart min lilla idee om hur brorsans student plakat ska bli.
Hoppas han inte läser men kan ju avslöja att det ska bli "grynet" tema, den kommer bli såå fjolligt-grym.:D

Ne nu behöver jag sova
puss/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0