I don't know where you are

Mardrömmarna andländer till mina nätter, dom övertar min skönhetssömn.
Dom får mej att vakna gråtandes.

Denna natten var otroligt hemsk, hehe tro det eller men jäg drömde att Sebastian ringde och sa att han inte älskade mej lägre.
När jag väl vaknade grät jag och var läskigt svettig och bara skakade, så tidigt tidigt ringde jag han i morses för att se om jag hade drömt eller om det var verklighet.
Ingen bra början på vår 2 månaders dag.
Men men de visade sig bara vara en mardröm som tur var:D

Nu har jag precis som jag lovat tvättat pappas bil,
Han betalade allt som blev över för den nya mobilen igår (:
Tänkte då vara lite snäll mot han .

Nu får jag väl snart städa rummet också,
Sedan måste jag bli klar med Davids student plakat,
Ska se om jag kan fixa bild på den sen också,
Bara han inte läser och ser den :D

Igår var jag såpass modig och tog mej årets första dopp.
Det var bennemej inte värt de för ett öre, det var otroligt kallt.

Ne hörrni nu ska jag fortsätta fixa och dona.
Skriver förmodligen mera ikväll.
Föresten, förlåt har inte kunnat blogga har haft fullt upp med att få allt klart till skolan innan betygen.




puss/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0