Mardrömmen

Jag vill inte sova, jag kan inte.
Jag vill inte drömma samma helvete igen.
Jag vill aldrig aldrig aldrig gå igenom det i min vakna vardag.
Jag vill inte att den dagen ska komma.
Jag är rädd för den, min största rädsla.
Jag vill inte bli så ensam.
Jag vill inte tänka på det mer.

Ne usch jag lipar om 3 sekunder.
Ingen som kommer fatta hur rädd jag är för att den dagen ska komma.

Jag satt förut och tänkte lite smått.
När man vaknar upp på morgonen med världens leende.
Du har drömmt en helt underbar dröm, du vill bara slumra om och komma in i drömmen igen.
Den drömmen du sedan vill så innerligt ska gå i uppfyllelse, men det gör den inte.

När du vaknar upp på morgonen gråtfärdig, svettig, skakis.
Du har drömmt en mardröm.
Du kan inte släppa den sen.
Den som du verkligen inte vill ska gå i uppfyllelse.
Den kommer en dag ska du se..

Jag är rädd.

puss/h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0