75days left

Segt segt segt.
Jodå jag ligger allt kvar i sängen.
Lite stolt över mej själv är jag andå, jag vaknade 8 på en söndag, inte alls vanligt.
Men söndagar ska vara sega, har även väääääldigt ont i ryggen än sen flygturen på trappan i fredags.
Jag är stel som en pinne, men ryggen käns väldigt krokig.

Egentligen vad ska man skriva 11,39 på morgonen?
Dagen har ju precis börjat(:

Idag ska de bli städning, yeah right. får se hur de blir med den saken (:

Bävar för veckan, alla andra i min klass är ute på prao.
Och jag ska vara i en 9a klass och jobba igen allt jag missat.
Det känns som de kommer bli mkt mkt mkt pluggande denna veckan (:

Nu ska jag försöka proppa i mej lite frukost

Pain white t's - a lonley september.
The red jumpsuits apparatus - Face Down
puss
/h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0