moovie:D

Skön ute-dag med Emma Eric Krille Åhman och Patrik.
Vi cyklade mest runt och hade de allmänt mysigt i lilla lilla Filsbäck.
Sen åkte jag Emma Krille och Eric till Emma och spelade GH vilket inte gick så super bra för mej.
Efter de blev de buzz och jag spöade alla(yy'. höhöh
Sen bar det hem till Eric, där blev det filmkväll.
Vi började kolla på Twilight alla hade hört att den skulle vara bra, vi kollade typ i 15 minuter, men förmodligen var vi för trötta för den så vi la den på hyllan och tryckte i en skräck med massa äckliga clowner i istället.
Så inatt har mina drömmar bestått av clowner till 99,9% HEMSKT
Men jag får ge Twilight en ny chans en annan dag(:

ni är lite för söta ibland<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0