skoooola, jag är trött?

 Nyvakna Hanna här..
Idag för första gången på 4 veckor pallrade jag mej till skolan.
Det var verkligen hur kul som helst att träffa alla igen.
Men men jag trodde min ork skulle hålla längre än vad den gjorde.
På tredje lektionen låg jag på bänken och sov:D

Efter skolan hade jag den långa långa sträckan till bussen att gå själv vilket jag INTE såg fram emot.
Men jag hade tur, simonBÄSTekelund, kom med sin fina moppeliiped så jag åkte med honom hem ist, och jag trodde jag skulle frysa ihjäl, KALLT.
Förövrigt när jag kom hem somnade jag med en gång och vaknade nu för en stund sen, det behövdes.
Jag kan ju iallafall lova att det inte blir någon skola imorogn, åker bara in till konserten på DLG :D


puss/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0