körtelfeber

Hej hopp godingar

Hoppas alla mår bra, är friska och njuter av livet.

Själv så är jag trött trött trött och har int träffat en enda kompis på två veckor.
Det har inte ens ringt någon, jag smäller av.
Jag har legat hemma i sängen i två hela veckor nu, är det någon som kan fatta hur tråkigt det är.
Visserligen så orkar jag inget alls, så vad spelar de för roll.
Idag fick jag hem en ny medicin som gör att hostan försvinner och den ska tydligen vara väldigt stark så jag ska däcka av den direkt :)
Jag får väl snart ta och klunka i mej lite då så det kan blli lite sömn på nätterna och inte bara på dagarna.

Jag trodde aldrig jag skulle säga detta men jag saknar faktist skolan.

Finns det någon som skulle kunna tippsa om lite filmer kanske?
Gör min vardag lite roligare:)

Dagens filmlista
Macken
Patrik 1,5


/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0