everyone has change

Jag är nööööjd
Kom precis hem från stan med nya jeans och skor (:
Blev mycket nöjd, summan att betala blev också väldigt liten.,
Tro de eller ej men 350 för alltet ;D
Gaaash hur lyckas jag, vist de var bara skorna som var billiga,
Men jag har en förmåga att hitta redigt billiga skor,
Men HannaPanna är smart, där ingen tror de kan finns snyggingar där kryllar de;R

dålig bild men men :D

Igår åkte jag till Ebba över kvällen vi hade det super mysigt med massa bad, god mat, wii, godis de var toppen..
Sen skulle jag hem och flyger som på ett bananskal på trappan så ryggen är paj, och sen slog jag i levern vilket inte alls är bra med tanke på körtelfebern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0