hey boy, you drive me carzy

Jag är nog ingen bloggare trottsallt.
Jag känner att jag sköter den otroligt dåligt, det bara ploppar upp lite inlägg då och då.
Men jag kan inte ge mej, statistiken ligger inte på noll direkt(a).

Min dag har väl rullat på som vanligt, åkte moppe med Simon till skolan imorses och mina ben var stelfrusna när vi väl var framme.
Sedan blev de en hög sega lektioner, lite solande på lunchrasten då jag och Sara snabbt kom på att vi hade kör.
De märktes att de var fler än vi som inte hade så stor koll på det, jag Sara och en massa jobbiga sjuor som var med för att slippa lektionen-.-
Efter kören stannade jag och Sara kvar och spelade lite för Pex, han tyckte vi ska spela/sjunga på skolavslutningen och hjälpa med stämmorna, kul kul kul (:

Och såklart var de en jobbig och sen dag idag så jag och Ebba han inte med den vanliga bussen så de fick bli Vinninga bussen istället, och sen skulle vi då bytt till vår vanliga buss vid Klovet, men bussen var 15 min sen så vi fick gå hela vägen. -.-
Vist är det väl kanske inte jäääätte långt men med körtelfeber blir det som att gå hur långt som helst.

Nu ligger jag i soffan och myser med Tildisen i soffan, mys mys.


puss/h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0