Bättre än andra!

Förlåt förlåt förlåt förlåt..
Eller haha verför säga förlåt, tror ingen sitter och gråter över att jag varit oaktiv med bloggandet.
Det är ju jag som förlorar mest på det egentligen om man ska tänka på tex statistik och liknanade...

Som alla andra som bor i Lidköping så är jag inte fullt frisk..
Jag tror det var ca 100 personer sjuka på skolan idag(:

Tack mina stämmband eller vad det nu var som gjorde att jag var tvungen att harkla mig hela tiden när jag skulle berätta om min författare i svenskan...

Jag orkar inte blogga just nu inte mer idag iallafall...

Jag har en hemsk känsla som skrämmer mig...
Och jag tänker inte gå in på det för jag skriver inte om privata problem, iallafall inte längre...
Är det att härma Kissie att skriva så??... Nej, inte enligt mig. Patetiskt om det skulle vara så:P

Lovet??...plugga?...Kanske åka till Örebro och hälsa på bror min?...Helst av allt som är möjligt att göra på lovet är att åka till Klara, jag vill träffa henne. Hon lever inte i min vardag. Just därför är hon bäst att få prata med om ALLT, nu låter det som jag har enorma problem men nej det har jag inte (:
Men jag saknar Klara!


Kommentarer
Postat av: klara bjurström

hanna kindberg, JAG SAKNAR DIG SÅÅ MYCKET!

blev otroligt glad när jag läste raderna om mig i inlägget. klart vi måste träffas. verkligen MÅSTE.



ha det så bra du bara kan, vi hörs.

love / klara

2009-10-22 @ 16:38:14
URL: http://www.kloyshproperty.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0