det eller det?

Godkväll och förlåt.
Sjukt, extremt, dåligt usch vad jag har varit kass på att uppdatera i helgen.
MEN!, mitt internett har hoppat av och på väldigt mycket så det får väl bli det jag nu kommer skylla på.

Imorses vaknade jag brevid min favorit.
Mina planer för dagen var egentligen att sega, men så ringer Ebba och ville släpa med mig på träning.
Jag har ju nu ett tag tränat på Korpen men så var det en söt liten filur som gav mig ett månadskort på Sirius.
Så nu väger det vilket gym jag ska fotsätta träna på?
Hmm, men efter jag hade lämnat Basse vid bussen så åkte jag till Sirius för att möta upp Ebba.
Jag testade Sirius vilket känns som ett mycket seriösare och fräshare gym dom har mycket nyare och bättre maskiner.
Men som sagt vet verkligen inte hur jag kommer göra...
Träningen idag med Ebba tog verkligen all kraft på mig precis som de ska och det var skönt så jag kommer somna gott inatt(:

Nu har jag precis blegat lite på tv och ätit nybakt bröd med vanilj te, gud så gott!

Och nu tänker ny duschade Hanna krypa ner i den nybäddade sängen(:
Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0