plugga börjar bli en vana-.-

Hate, måste plugga idag igen.
Det börjar bli lite segt nu att bara åka hem och plugga hela tiden nu, men så är det med mycket i skolan.
Jag prioriterar min tid genom att på helgeerna vilja ta det iallfall LITE lugnt men kanske plugga lite ändå, och sen på veckorna blir de till att slita (:

I morse ringde inte min väckarklocka eller så stängde jag av den i sömnen, så jag vaknade av att mamma skickade ett sms.
När jag väl vaknade var det 4 minuter kvar tills bussen gick, (:
Men jag hann haha så looken idag var väl inte det finaste, en halvlortig huvtröja och skitiga jeans(:



Nu får jag återgå till pluggandet, ska skriva klart min bok recension så det är helt klart tänkte jag sen får jag fortsätta med no'n som jag just nu inte fattar något alls utav!


Kommentarer
Postat av: rosina

sv :

åter igen jag blir skit glad.

jätte gullig är du. och jag gillar och läsa

din med följer faktiskt den i bloglovin :D

om du har några tips eller något så är

det bara och säga till , eller om du vill att jag ska skriva om något. pusss :D

2009-10-13 @ 22:36:30
URL: http://rosiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0