fredagkväll!

Nu råkade jag precis radera allt jag skrev så jag gör ett nytt försök.

Våran kväll på ett ungefär...
John kom hit vi var med han en stund.
Sen drog han då gick jag och älsklingen till stan, där träffade vi,...Tror jag kommer ihåg vad dom heter ..gör ett försök iaf..Olle Harris och Nasir .tror dom hette så ...fick aldrig in det riktigt (a)
Vi hamnade efter en stund på ett ungdomscafé det var jätte mysigt där(:
Stort plus till det stället!


En jätte seriös bild på mig och Basse i hissen (:

Nu ska jag och Basse kolla på film...
Sov gott sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: tack så jätte mycket, glad jag blir :)

du får självklart länka mig med både header, profilbild eller vad du vill :) snäll du är. och du har rätt, de finns en text till alla ;)



följ gärna med bloglovin om du har tid och lust :)

2009-10-10 @ 16:40:49
URL: http://beloni.devote.se/
Postat av: anki

hej! :) läs gärna och kommentera min dikt i min blogg, frampressad efter ett sjukt långt uppehåll :)

2009-10-10 @ 17:21:57
URL: http://ankiblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0