mina favoriter.

Tack, besöksrekord idag igen(a)
Nu tänkte jag ge er lite tips på bra bloggar, eller bloggar som jag läser och tycker om(:


Storblogg:

www.kissies.se

Vi kan ju börja med Kissie.
Jag antar att nästa alla som läser bloggar har minst en stor blogg att läsa.
Jag följer Kissie som nu är Sveriges största bloggerska.
En blondin som lever lyx liv, hon betalar inget själv näst intill.
Desto större hon blir desto sämre tycker jag att bloggen blir.
Men jag kan ändå inte sluta läsa den(:


Mindre bloggar med "vanliga" personer:



www.rosiinaa.blogg.se

Rosinas blogg är min favorit bland dom mindre bloggarna.
Hon är aktiv i sitt bloggande och bloggar om saker som iallafall faller mig i smaken(:
Hon bloggar om mycket skönhetsproduker och skriver vad hon tycker är bra och inte.
Hon lägger också upp ganska mycket om kläder, vilket jag gillar.






www.lisaturk.blogg.se

Lisa är också en vääääldigt aktiv bloggare vilket är ett plus.
Hon bloggar mycket om sin vardag och vad som händer runt om henne.
Hon har mycket bilder (:





www.emeliejennifer.blogg.se

Två tvillingtjejer som bloggar om nästan allt.
Dom är ärliga vilket är vääldigt bra tycker jag.
Bloggen är väldigt sprid, det finns nästan allt en blogg behöver.




www.kloyshproperty.devote.se

Klara är väl kanske inte lika aktiv som Rosina och Lisa.
Men hennes inlägg är tycker jag mycket om.
Hon bloggar ganska ofta om åsikter och tankar som kan vara intressant och läsa.
Hon resonerar ganska oftra runt om kring kärlek&vänner(:





www.swilliamsson.blogg.se

Sara bloggar om sin vardag,
Emellanåt kommer det upp bilder om kläder och liknande.


Bloggar jag endast kollar bilder:



www.systerii.blogg.se

Systerii/Hannah säljer mössor, vantar och halsdukar bland annat som hon själv stickat.
Hon har "mysiga" bilder på de ofta och jag tycker det är lite kul att hon gör sitt egna märke på dom med små labels(:




www.matildasalmen.blogg.se

Ja, vad ska jag skriva...Kolla bilderna själva få fattar ni(:
Hon tecknar till barn böcker och jag älskar bilderna hon tar på pennor och liknande.
Det finns också roliga present/pyssel tips


Nu ska jag duscha (:
Hoppas ni som fick komma med blir glada och att ni kanske kan få lite mera läsare(:
(läser många mer men nu tog jag dom absoluta favoriterna, och ni som vet att jag läser era bloggar och inte hamnade med, kämpa på så kommer ni kanske med någon annan gång) (:

Kommentarer
Postat av: jennifer

sötnos :)

2009-10-14 @ 22:12:59
URL: http://emeliejennifer.blogg.se/
Postat av: rosina

vad söt du är , tack så mkt :D

2009-10-15 @ 10:16:51
URL: http://rosiinaa.blogg.se/
Postat av: lisa

vad gulligt, tack =D

2009-10-15 @ 21:48:29
URL: http://lisaturk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0