tant?

Kvällen laddar med tv...

kanal5..
18.00 - one three hill...tidsfördriv
19.00 - gossip girl...tidsfördriv

tv3..
20.00 - ensam mamma söker... har följt de sen start, inget jag nu kan komma ifrån(:
21.00 - love actually... sett 100 gånger men går att se om
23.40 - grannfejden... galet men kul haha

tv4:
23.55 - oskyldigt dömd...antar att det är repris men men

Första gången det är skönt med Söndag och attans vad segt dagen gått.
Tack vare att dagen varit så seg som den varit har de hjälp mig att göra klart min bruna tubhalsduk.
Kanske kan fixa bild på den i veckan.
Tantig som jag börjar bli så har jag precis börjat på en ny benvit tubhalsduk hahah...
Ha en bra kväll/tanten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0