tidsfördriv...

Jag har faktiskt liiiite tråkigt så...

Allmänt test 1


Hur bor du: I en ville i världens håla!

Brukar du komma i tid: Njaa, jag gör mitt bästa men brukar vara 5 minuter efter:)

Hur lång är du: 1.70 typ skulle jag tro

Kan du laga mat: Mäster kocken

Vad jobbar du med/pluggar du: går i skolan :)

Vad har du på dig just nu: underkläder och morgonrock

Har du någon fobi: Mörker och trånga utrymmen

Hade du en bra kväll igår: Idol med mamma??..

Vilket är ditt senaste inköp: 3 par skor och lite småsaker..

Din favoritdryck på morgonen: Vanilj te

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mormor

Har du sovit i din egen säng inatt: Nepp, sov i min brors rum.

Vad hade du sönder senast: Ett kvitto nyss, räknas de?:P

Vem snackade du med senast: Mamma..

Varm favoritdricka: Cappuchino

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten

Alkoholhaltig favoritdricka: Mammas flicka(a);)

När gjorde du senast något riktigt dumt: Som ovan ;)

Saknar du någon just nu: Min älskling!

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Gör något som stör mig?

Någon jag stör mig på: haha de mästa tyvärr!

Intressen: Vänner pojkvän träna musik

senaste person du kramade: Mormor

Senaste person du ringde: Basse

Senaste person som ringde dig: Basse

Vad drack du senast: Julmust

Vill du ha barn: ja, men inte nu :)

Längtar du till din nästa födelsedag: jaa, inte så väst men :D

Har rakat dina ben någon gång: Satt precis och tänkte på att jag beh göra de:D

Är du sugen på något nu: njee..

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inte varenda dag men några koppar i veckan

Använder du hudkräm: min drog

Attraheras du av män med skägg: Du menar jultomten?

Micro-pop eller poppa själv: Pappa ska poppa själv då är de som bäst!

Brukar du baka: de händer

Röstade du i det senaste valet: Nej

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja det är jag (:

Vilken låt lyssnade du senast på: Green day-21 guns

Har någon annan sovit i din säng inatt: Mina små djur(:

Vad tycker du är äckligt: Gammal mat

Har du pengar på mobilen: Jadå

Vilken svordom använder du mest? De vet jag inte

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? inte ntt

Var köper du dina matvaror ifrån? Mammas uppgifter

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Båda:)

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Massa saker till mig själv haha

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? jaa :)

När var senast någon stötte på dig? ??

Vad åt du till middag senast? Korv med bröd

Kan du vissla? jaaa:D

Tittade du på tecknat när du var liten? inte så mkt tyckte inte om de:d

Äger du några popband t-shirts? jajjemen

När flög du senast?  förra året, men åker om 13 dagar igen (:

Pratar du några andra språk? ja, spanska, engelska :)

Har du gråtit offentligt? Njaa, inte för mer än typ några kompisar eller pojkvännen. men isf när jag var liten

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? jaa:D

Vad har du med dig in på bion? en söt vän  ;)

Vad har du för väder? soligt(: 

När sov du senast på golvet? kommer inte ihåg..

Gillar du din boendesituation? ja själva huset men inte stället för tillfället

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 8-9 typ

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Skoldagarna brukar vara det ja

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? needå

Hur gammal blir du nästa födelsedag? ynka 15 hehe

Tror du på liv på andra planeter? nej

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag ger inte upp...

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? aldrig

Tycker du om att krama folk? de är mysigt,

Äger du en digitalkamera? system digital

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? jadu, vad har du för förslag??

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ibland, beror väl på vilka sammanhang

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej, de är ju gott haha, ne usch vad hemsk jag var nu

Är du mörkrädd? hur mörkrädd som helst!

Tre saker du alltid har med dig? mobil, plånbok  och mig själv ?:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0