Tisdagkväll

Nu äntligen är mitt internett igång igen...
Idag har jag väl inte gjort det minasta,

Två Promenader med vovven
Pluggat
Stickat:s
Tv.

Nu har jag precis duschat så snart ska jag packa lite tränings grejer sen åker jag till Ebba och sover där.
Tidigt imorgon åker vi och tränar och efter träningen ska vi träffa en tränare och få lite info (:

Smarta jag!
DUSCHEN AAAJ
Skulle raka bena, självklart lyckas jag skära mig och på låret AJ!
Sen skulle jag tvätta ansiktet med skrubbhandskar.
När jag väl hade börjar svet det till hur mycket som helst, hade då glömt att glaningen Ebba rev hål på min näsa igår pga att jag läste ingredienserna på BBQ såsen??:D.
Galningen tilda rev mig i ansiktet i morse bara för jag låg och sov och orkade inte ägna mig åt henne just då

Jaja så blek och rödflammig i ansiktet, det passar in på mig gaaanska bra just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0