7 september

God morgon!
Jag sitter hemma i morgonrock medans alla andra är i skolan.
Har svininfluensan tagit mig??
Har lite feber och torrhosta:/
Men jag överlever, ingen ide att lipa för det(:
Jag har iallfall haft en toppen helg ihop med min älskling!

När vi blev tillsammans så var det dagen den 6 april och klockan var bara några minuter över tolv.
Och nu natten mellan lördag och söndag..
Jag låg och sten sov..Basse kollade på film.
Se vaknade jag av en kyss(a)
Då kyste han mig precis i minuten då vi hade varit tillsammans i 5 månader.
Lite gulligt enligt mig(:

Idag ligger inte lilla eller ..STORA tilda på topp..
Mina älskade Burrberry skor är förstörda..
Vist dom var lite förstorda innan med, men fortfarande lika söta.
Nu ser dom ut som storfots föredetta skor...




Du ser ju själv..


Gör mig på humör, på denna ruttna dag.




Take care people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0