min helg!

Hejsan!(:
Nu är jag hemma efter en helg i uddevalla som gick snabbt...

Jag kom till "Uddevalla-city" kl 6 i fredags.
Ifrån Kampenhoff (uddevallas resecentrum för dom som inte vet) till Tureborg (där basse bor) åkte jag buss.
På bussen satt det typ 5 killar bakom mig, dom hördes i hela bussen och kommenterade nästan alla som gick utanför bussen.
Dom gick också av uppe vid Tureborg som jag.
Men jag tänkte inte mer på dom och gick upp till Basses lägenhet.
När jag hade kommit in i typ 2 minuter så pilngade det på dörren.
Basse öppnade och det var killarna på bussen som stod utanför plus några killar till.
Jag hade verkligen inte en aning om att de var kompisar till Basse.
Men dom va med oss i några timmar och en del var verkligen hur snälla som helst och andra gick inte att undvika att skratta åt.
Heregud vad spidad en kille var han hade nog druckigt ett helt flack med energidryck..
Men dom var snälla. Och jag MÅSTE sluta dömma folk innan jag känner dom!!!
JAG HAR LÄRT MIG EN LÄXA!

Sen resten av dagarna gjorde vi inte något alls.
Men nu är jag hemma och pucko som jag är så glömde jag min plånbok.
Och i den har jag behövliga saker.
Som tur är så har jag studiedag på Tisdag så jag åker tillbaka till Basse imorogn och hämtar mitt guld (plånbok)  och kommer hem på Tisdag kväll.



Kommentarer
Postat av: Anonym

då var dom där kllarna rätt lika dig om inte annat dårå;) som kommenterar folk ;)

2009-09-30 @ 21:51:04
Postat av: louise ;D

2009-09-30 @ 21:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0