the weekend!

Hej(a)
Förlåt..
Tänkte blogga i helgen faktiskt men det har bara inte blivit så...

Fredag kvällen!
Sjukt kul.
Blev väl inte riktigt som planerat men det var kul!
Vi åkte in till stan till Louise och Maykel, Ebba kom också(:
Bästa folket(L)

Lödagen!
Jag och Basse vaknade tidigt och åkte med mamma och pappa till stan.
Vi gick runt och kollade på kläder till Basse för jag får verkligen inte köpa något.
Jag fick nöja mig med en kaffe(:

kan det bli bättre??


Idag söndag...
Basse har åkt hem.. im to sad..
Ne men lite jobbigt vi ska inte ses förns om två veckor..
Nästa helg åker jag och Louise och shoppar billigt hhaha tyck vad ni vill!
We do our thing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ciggcensur :D

2009-09-13 @ 19:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0