Tisdag...

God kväll!
Nu har jag precis proppat i mig lite kyckling och sallad, sjukt gott!
Efter skolan åkte jag, Louise och Becca till gymmet, vi tränade inte länge, men jag är verkligen jätte trött!
Tyvärr så är det bara tisdag och jag ska inte träffa Basse i helgen...
Vi bestämmde oss för att inte ses på 2 veckor p.g.a att vi ska ägna lite tid år vänner och annat dena helgen.
Så det är allt några dagar kvar att lida igenom, jobbigt!

Idag sa min lärare iallfall att jag kunde åka utomlands i november så min sega dag blev därmed räddad.
Nu ska jag läsa lite biologi och försöka lära mig lite om DNA.
Imorgon sover jag nog hos Louise så får se om det blir något mer bloggande, skriver väl förmodligen mer ikväll om ni har tur(:

Jag har inte hög statestik, men det är några.
Det vore väldigt kul att veta vilka ni är och om ni har bloggar, då läser jag dom!
Så avslöja nu ert "anonyma jag"(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0