Melissa Horn!

Har haft alldeles för mycket att göra, eller nej har bara varit upptagen.
Har hunnit med att vara med Klara i några dagar helt underbart.
Vi var inne på Melissa Horn i lördags, sjukligt bra och att hon låter så bra live?
Efter att hon hade spelat var jag och Klara väldigt inställda på att på något sätt få träffa henne.
Vi trasslade in oss där bak och fick en bild med henne som dessvärre blev jätte kass...



Igår i stan fick jag med mig ett par skor hem som jag verkligen älskar!
Sen på kvällen täffade jag mina favorit tjejer Ebba Louise och Becca så vi var hos Ebba och badade Jacuzzi.
Super mysigt.
Ska fixa bild på skorna senare!

Kommentarer
Postat av: Torsteinnatasha

Keep safe. Look out for one another.

2011-01-31 @ 20:00:58
URL: http://torsteinnatasha.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0